مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-18سياسي

سردار دهقان از «عنایت آزغ» تقدیر کرد


مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح از «عنایت آزغ» که در حادثه آتش سوزی کلینیک سینا جان 11 زن و مرد را نجات داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین دهقان، مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح از عنایت آزغ که در حادثه آتش سوزی کلینیک سینا به دل آتش زد و جان 11 زن و مرد را نجات داد، تقدیر کرد.

  در این دیدار، سردار دهقان از اقدام شجاعانه و پهلوانانه آقای آزغ در نجات جان هموطنانمان در حادثه آتش سوزی مرگبار کلینک سینا تقدیر و او را یک قهرمان دانست و نشان دهنده این حقیقت است که ایران عزیز را همین جوانان به قله های افتخار می رسانند.

حادثه انفجار و آتش سوزی در کلینیک سینا در شمال تهران که 11 تیرماه اتفاق افتاد، منجر به جان باختن 19 تن از هموطنانمان شد.

در کنار همه تلخی های ناگواری که این حادثه به همراه خود داشت، قهرمانی بی ادعا و پاک دل را به مردم معرفی کرد.

عنایت آزغ جوان دستفروش 29 ساله اهل روستای باوج ابوالفارس شهرستان رامهرمز استان خوزستان است که در نزدیکی این کلینیک بساط دستفروشی خود را برای کسب رزق حلال پهن می کرد، در شب حادثه انفجار و آتش سوزی این کلینیک با شنیدن صدای کمک خواهی و فریاد زنان و کودکانی که گرفتار دود و آتش شده بودند، رسم مردانگی را به جا آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دهقان از «عنایت آزغ» تقدیر کرد

سردار دهقان از «عنایت آزغ» تقدیر کرد