مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-18ورزشي

150 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش همدلی در استان گفت: 150 سری جهیزیه به مناسبت روز ازدواج به نوعروسان نیازمند استان اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان در حال برگزاری است، اظهار داشت: هم زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ازدواج نام گذاری شده است، 150 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می شود.

وی با اشاره به مشارکت سپاه، مراکز نیکوکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در برگزاری این مرحله از رزمایش بیان کرد: راه اندازی کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان سمنان برای جذب مشارکت های مردمی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه در روز اول ذی الحجه و دهه ولایت برنامه های فرهنگی و مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص و اجرایی می شود، اضافه کرد: محور کار توزیع جهیزیه با 70 مرکز نیکوکاری در این استان است.

مسعودیان راد بابیان اینکه درمجموع 60 سری جهیزیه از سوی کمیته امداد استان در این کاروان تهیه و توزیع می شود، تصریح کرد: رعایت پروتکل بهداشتی برای راه اندازی این کاروان در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می شود

150 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان سمنان اهدا می شود