مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-18سياسي

افتتاح شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار


شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز مراسم افتتاح شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار، از سرعت خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به آسیب دیدگان کرونا و مناطق محروم قدردانی کرد.

وی با اشاره به رزمایش همدلی و احسان و فرمایش رهبر انقلاب در خصوص لزوم سبقت گرفتن مسؤولان از هم درخدمت به مردم، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در این مسابقه خدمت گزاری دارای رتبه ممتاز و برنده آن است.

در ادامه امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به به اینکه روزانه هزار شغل توسط این بنیاد با اجرای پروژه ها ایجاد می شود، اعلام کرد: تاکنون 47 هزار پروژه سحاب اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هر روز هزار شغل توسط پروژه های طرح سحاب در کشور ایجاد می شود، یادآور شد: در حال حاضر در 8 هزار روستا، طرح های اشتغالزایی اجرایی شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت اضافه کرد: طرح های اجرای شده توسط این بنیاد، شامل؛ ساخت هزار و 900 مدرسه، 40 هزار مسکن، هزار و 500 مسجد و مجموعه های فرهنگی از جمله پروژه های اجرا شده توسط این بنیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار

افتتاح شرکت تولیدی آریا سلولز در شهرک صنعتی جویبار