مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-18اجتماعي

بارگذاری بیش از 300 عنوان کتاب الکترونیک لاتین محیط زیستی روی پورتال محیط زیست


کتابخانه تخصصی و اسناد سازمان حفاظت محیط زیست 302 عنوان کتاب الکترونیک لاتین با موضوعات محیط زیستی و علوم وابسته را تهیه و از طریق پورتال یکپارچه کتابخانه های سازمان منتشر کرد.

- کتابخانه تخصصی و اسناد سازمان حفاظت محیط زیست 302 عنوان کتاب الکترونیک لاتین با موضوعات محیط زیستی و علوم وابسته را تهیه و از طریق پورتال یکپارچه کتابخانه های سازمان منتشر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با توجه به نیاز روزافزون به اطلاعات و دانش در حوزه های مختلف محیط زیستی و ایجاد فرصت برابر برای دسترسی به منابع تخصصی به روز تولید شده در سطح دنیا برای تمامی علاقه مندان و محققان حوزه محیط زیست تعداد 302 عنوان کتاب لاتین خریداری شده و از طریق فضای مجازی به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

این کتاب های الکترونیک با موضوعات محیط زیست، کشاورزی، گیاه شناسی، جنگل داری، جانورشناسی، شیلات و آبزیان است و با افزوده شدن آن ها به کتابخانه الکترونیک سازمان، مجموع منابع موجود الکترونیک کتابخانه (شامل کتابهای فارسی و لاتین، طرح های پژوهشی سازمان و پایان نامه ها) به 1230 عنوان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست این کتاب ها را در راستای ایجاد و راهبری مدیریت دانش محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری بیش از 300 عنوان کتاب الکترونیک لاتین محیط زیستی روی پورتال محیط زیست

بارگذاری بیش از 300 عنوان کتاب الکترونیک لاتین محیط زیستی روی پورتال محیط زیست