مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-18سياسي

6 نفر در دریای مازندران غرق شدند/اجرای طرح GIS در سواحل


سرپرست هیئت نجات غریق مازندران از ابتدای شروع طرح سالمسازی دریا تا امروز شش نفر در دریای استان غرق و 316 نفر نجات داده شدند.

- نقی کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از سال 95 که در این پست منصوب شدم تمام تلاش خود را برای ساماندهی و برقراری نظم در هیئت انجام داده ام، افزود: تمامی ناجیان غریق فعال در سواحل در سامانه هیئت استان ثبت نام هستند و همچنین 600 ناجی غریق به دلیل مسائل و مشکلاتی کنار گذاشته شدند.

وی درباره آمار غریق در استان مازندران اظهار داشت: تا 28 تیرماه 99 آمار مغروقین شش نفر بود، همچنین 316 نفر نجات یافته و 15 نفر نیز به بیمارستان اعزام شدند و در مجموع 25 حادثه دریایی رخ داده که به فوت سه نفر از هموطنان منجر شد.

وی اظهار داشت: 550 ناجی غریق در طرح دریا و بخش های خصوصی، 950 ناجی غریق در 375 نقطه حادثه خیز دریا مستقر هستند و در نقاط سنگچین و دنج نیروی انتظامی و انتظام برای پیشگیری مستقر هستند.

کریمیان در مورد پرداخت حقوق ناجیان غریق گفت: پرداخت حقوق ناجیان در ادوار گذشته گاهاً تاشش ماه به تعویق افتاده است اما در حال حاضر نهایتاً با یک تا دو ماه تأخیر انجام می شود وهزینه ایاب و ذهاب و پرداخت حقوق ناجیانی که در طرح ها و بخش های خصوصی مستقرند برعهده مالکین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نفر در دریای مازندران غرق شدند/اجرای طرح GIS در سواحل

6 نفر در دریای مازندران غرق شدند/اجرای طرح GIS در سواحل