مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-18اقتصادي

آبرسانی به روستاهای کمتر برخوردار سمنان با تغییر در هزینه کرد زکات


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در برخی روستاهای محروم استان از آبرسانی به این روستاها با صرف اعتباراتی از محل زکات جمع آوری شده در استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در برخی روستاهای محروم استان از آبرسانی به این روستاها با صرف اعتباراتی از محل زکات جمع آوری شده در استان خبر داد.

محسن مسعودیان راد 28 تیرماه در دیدار با مدیرکل آب و فاضلاب استان سمنان از اجرای یک طرح نوین در همین راستا، توسط این نهاد حمایتی خبر داد و اظهار کرد: در این طرح که با مشارکت خیرین، و آب و فاضلاب روستایی انجام می شود با بهره گیری از زکات جمع آوری شده در استان پروژه هایی برای آبادانی و آبرسانی به روستاها اجرایی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برخی تغییر رویکردها در هزینه کرد زکات،خاطرنشان کرد: تغییر در مصرف زکات با هدف ایجاد اشتغال و توانمندی رویکرد نوین کمیته امداد استان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد، خیرین وآب و فاضلاب استان سمنان منعقد خواهد شد تصریح کرد: بازسازی مخازن، لایروبی چاه ها، احداث آب شیرین کن با هدف آبادانی روستاها و عدم مهاجرت روستاییان به شهر و مهاجرت معکوس انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به روستاهای کمتر برخوردار سمنان با تغییر در هزینه کرد زکات

آبرسانی به روستاهای کمتر برخوردار سمنان با تغییر در هزینه کرد زکات