مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-18اجتماعي

برپایی مراسم خانگی عروسی و عزا در بابل ممنوع شد


برگزاری هر گونه مراسم تجمعی در شهرستان بابل ممنوع می باشد - فرماندار بابل گفت: تعطیلی تالارها نباید بهانه‌ای برای برپایی مراسم عزا و عروسی در منازل باشد و با برپاکنندگان این مراسم‌ها برخورد می‌شود.

قربانعلی ولیزاده بورا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای اخیر شاهد برپایی مراسم عروسی و عزا در منازل شخصی برخی از مردم در شهرها و روستاها بوده ایم که این اقدام غیر قانونی است و نیروی انتظامی در صورت برپایی چنین مراسم هایی برخورد جدی و قاطع خواهند داشت.

وی گفت: برگزاری هر گونه مراسم تجمعی در شهرستان بابل ممنوع می باشد که عده ای با نادیده گرفتن این اصل برخی از مراسم های خود را در منازل شخصی و یا باغ ها برگزار می کنند که این امر غیر قانونی است و نظارت ها برای ممنوعیت این مراسم ها تشدید شد.

وی اظهار داشت: به تمامی دهیاران و شورای های اسلامی روستاها اعلام شده است که در صورت برگزاری هرگونه مراسم تجمعی در منازل مراتب را به نیروی انتظامی گزارش دهند و برای تحقق این امر از ظرفیت فرمانده های پایگاه های بسیج هم استفاده خواهد شد.

وی گفت: از امروز مقرر شد کارمندانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند و همچنین دستگاه های پرتردد برخی از خدمات خود را به صورت مجازی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم خانگی عروسی و عزا در بابل ممنوع شد

برپایی مراسم خانگی عروسی و عزا در بابل ممنوع شد