مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-18فرهنگي

جوکر و شوالیه تاریکی


تابستان 2008 در چنین روزی، دومین فیلم از سه گانه شوالیه تاریکی ساخته کریستوفر نولان روی پرده سینماها رفت و به یکی از مشهورترین و بحث برانگیزترین شخصیت های منفی دنیای سرگرمی با جذابیتی بیشتر از گذشته جان دوباره بخشید.

- تابستان 2008 در چنین روزی، دومین فیلم از سه گانه شوالیه تاریکی ساخته کریستوفر نولان روی پرده سینماها رفت و به یکی از مشهورترین و بحث برانگیزترین شخصیت های منفی دنیای سرگرمی با جذابیتی بیشتر از گذشته جان دوباره بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: شوالیه تاریکی که به باور بسیاری از اهل فن مهم ترین فیلم در میان فیلم های ابرقهرمانی محسوب می شود، داستان جذاب و نفس گیر رویارویی بتمن و جوکر کف خیابان های شهر گاتهام و در واقع بازآفرینی دیگری از قصه تقابل ابدی و ازلی خیر و شر است.

جوکر مثل خود بتمن، البته کمی بعد از او، اواخر دهه 30 میلادی خلق و عرضه شد و طرح اولیه هم این بود که در چند کمیک نقشی در تقابل با بتمن ایفا کند و بعد، جایی در یکی از داستان ها کشته و کنار گذاشته شود.

اما این شخصیت آن قدر جذاب از آب درآمد و چنان پیچیدگی و تعلیقی در داستان ها ایجاد کرد که کنار گذاشتنش دیگر منطقی و معقول نبود و تصمیم درستی به نظر نمی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکر و شوالیه تاریکی

جوکر و شوالیه تاریکی