مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-18بين الملل

سکوت یانکی ها زیر باران حوادث ناشناخته!


دستکم از هفته پیش تاکنون، از حریق در رزم ناو «بونهام ریچارد» گرفته تا منابع طبیعی یوتا، 5 آتش سوزی مهیب در آمریکا گزارش شده، حوادثی که ابعادشان بزرگ اما علت شان ناشناخته است و سردمداران آمریکا را در قبال آن سکوت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر در گزارشی به بررسی حوادث رخ داده در آمریکا در هفته گذشته پرداخته است که مهمترین بخش های آن در ادامه از نظرتان می گذرد.

حوادث در هر کشوری اتفاق می افتد و با آن مثل رویدادی رفتار می شود که اگرچه عادی نیست؛ اما علتی دارد که می تواند ناشی از نقص فنی، خطای انسانی و یا حتی مصائب طبیعی باشد.

هر ساله در استرالیا و آمریکا، هزاران هکتار جنگل و علفزار دستخوش حریق می شود و در هر جای دنیا این احتمال وجود دارد که کشتی به گِل بنشیند و قطارها با یکدیگر برخورد کنند.

پس چرا وقتی در ایران، حوادثی از این دست اتفاق می افتد؛ رسانه های غربی می کوشند طوری وانمود کنند که انگار علتی در میان است که مردم از آن بی خبرند.

اما اگر همان حوادث در آمریکا رقم بخورد؛ عباراتی چون نمی دانیم ، معلوم نیست یا باید تحقیق کنیم و بعد جواب بدهیم ؛ پاسخ مناسبی به مردم تلقی می شود و رسانه ها هم اصلاً خود را درگیر فرضیه های توطئه از آن نوعی که برای ایران می پسندند، نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت یانکی ها زیر باران حوادث ناشناخته!

سکوت یانکی ها زیر باران حوادث ناشناخته!