مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 14:252020-07-18ورزشي

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای 150 سری جهیزیه در سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش «مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه» با اهدای بیش از 150 سری جهیزیه در این استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان راد در جلسه هماهنگی راه اندازی کاروان جهیزیه همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این کاروان جهیزیه در چهار نقطه استان سمنان راه اندازی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم رزمایش مساوات، همدلی و کمک مؤمنانه با اهدای بیش از 150 سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد، سپاه، مراکز نیکوکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش دوم تنها به کاروان توزیع جهیزیه ختم نمی شود، خاطرنشان کرد: در روز اول ذی الحجه و دهه ولایت برنامه های فرهنگی، مشارکتی و حمایتی در این رزمایش مشخص می شود و به اجرا درمی آید.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: محور کار توزیع جهیزیه با 70 مرکز نیکوکاری است و کمیته امداد استان سمنان در مجموع بیش از 60 جهیزیه را در این کاروان تهیه و توزیع می کند.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه راه اندازی کاروان جهیزیه در شهر با رعایت پروتکل بهداشتی سبب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه می شود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای 150 سری جهیزیه در سمنان

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی با اهدای 150 سری جهیزیه در سمنان