مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-18اقتصادي

آلونک سازی در نقاط حاشیه ای ساوه به منافع شهر لطمه می زند


فرماندار ساوه با اشاره به اینکه توسعه حاشیه نشینی آسیب جدی برای این شهر به شمار می رود، گفت: آلونک سازی در نقاط حاشیه ای به منافع شهر لطمه می زند.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه با اشاره به اینکه توسعه حاشیه نشینی آسیب جدی برای این شهر به شمار می رود، گفت: آلونک سازی در نقاط حاشیه ای به منافع شهر لطمه می زند.

علی میرزایی عصر امروز شنبه 28 تیرماه در جلسه هم اندیشی با موضوع تولید مسکن در شهرستان ساوه با تاکید بر اجرای طرح تفصیلی ساوه برای یک دوره 10 ساله اظهار کرد: برای تهیه طرح جدید تفصیلی لازم است از توان مشاورین متخصص استفاده کرد.

وی تصریح کرد: تشکیل ستادبازآفرینی شهری مانع از توسعه آلونک سازی و آلونک نشینی شده و ضمن پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی، منافع شهر را حفظ می کند و از آسیب رساندن به آن جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه به حمایت های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در حوزه عمرانی ساوه به خصوص کمربندی های در دست احداث اشاره کرد و گفت: برای تهیه طرح جامع شهر ساوه و انجام مطالعات مورد نیاز آن سه میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که لازم است این میزان اعتبار در ادامه تا دو برابر افزایش یابد.

فرماندار ساوه با اشاره به توسعه حاشیه نشینی بعنوان یکی از آسیب های جدی ساوه، گفت: این وضعیت به معضل وخیمی منجر شده و ستاد بازآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلونک سازی در نقاط حاشیه ای ساوه به منافع شهر لطمه می زند

آلونک سازی در نقاط حاشیه ای ساوه به منافع شهر لطمه می زند