مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 17:052020-07-18اجتماعي

اعمال محدودیت های جدید کرونایی از فردا درسی سخت/ ممنوعیت ورود پلاک های غیر بومی


فرماندار دنا از اعمال محدودیت های جدید کرونایی از یکشنبه درسی سخت خبر داد و گفت: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، از فردا یکشنبه 29 تیرماه ورودی های شهر سی سخت به روی پلاک های غیر بومی بسته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا اظهار کرد:  به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در استان و وضعیت قرمز استان های هم جوار وبا توجه به تعطیلات در پیش رو واحتمال فراوان مسافرت از استان های هم جوار به استان و شهرهای گردشگر پذیر از فردا ایستگاه های کنترل ورود وخروج  در ورودی های شهر سی سخت مستقر خواهد شد واز ورود کلیه پلاک های غیر بومی به شهر سی سخت جلوگیری خواهد شد.

  پناهی در ادامه گفت:دهیاران وشوراهای روستاهایی مانند پاتاوه، ده شیخ، بهرام بیگی وکریک که دارای مکان های  گردشگری هستند باید با همکاری بسیج و شبکه بهداشت شهرستان دنا از ورود مسافر و پلاک های غیر بومی  به این مناطق جلوگیری کنید.

وی عنوان کرد: از فردا از تمامی ادارات توسط تیم بازرسی  فرمانداری وشبکه بهداشت ودرمان  بازرسی می شود و هر اداره ای که در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی تخلف کرده باشد و موارد بهداشتی را رعایت نکند برخورد خواهد شد و کلیه ادارات وبانکها باید از پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی از فردا درسی سخت/ ممنوعیت ورود پلاک های غیر بومی

اعمال محدودیت های جدید کرونایی از فردا درسی سخت/ ممنوعیت ورود پلاک های غیر بومی