مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 02:502020-07-18فرهنگي

تولید یک انیمیشن اقتباسی را در دست دارم/ «چیا» تابستان می آید


امیر سحرخیز ضمن اشاره به تولید انیمیشن اقتباسی «من و خارپشت و عروسکم» از پخش مجموعه انیمیشن «چیا» در تابستان از تلویزیون خبر داد.

- امیر سحرخیز ضمن اشاره به تولید انیمیشن اقتباسی من و خارپشت و عروسکم از پخش مجموعه انیمیشن چیا در تابستان از تلویزیون خبر داد.

امیر سحرخیز کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های انیمیشنی خود گفت: در حال حاضر تولید یک انیمیشن کوتاه با نام من و خارپشت و عروسکم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در دست دارم که با اقتباس از کتابی با همین نام نوشته راضیه دهقان سلماسی ساخته می شود.

وی درباره این اثر توضیح داد: زمانی که کتاب من و خارپشت و عروسکم را خواندم تأثیری روی من گذاشت که سال ها تجربه نکرده بودم و فکر می کنم این اثر مفاهیمی مهم و جدی را برای کودکان و نوجوانان بیان می کند که کمتر در کتاب های مشابه دیده بودیم.

سحرخیز همچنین درباره دیگر اثر خود گفت : یک سریال انیمیشنی با نام چیا هم در دست تولید دارم که قرار است تابستان امسال از تلویزیون پخش شود، این مجموعه برای گروه سنی خردسال ساخته شده و امیدوارم بتواند در جذب مخاطب خردسال موفق عمل کند.

وی بیان کرد: این مجموعه برای مرکز پویانمایی صبا ساخته شده است و داستان آن در مورد بچه ای به نام چیا و 2 دوست خود که شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک انیمیشن اقتباسی را در دست دارم/ «چیا» تابستان می آید

تولید یک انیمیشن اقتباسی را در دست دارم/ «چیا» تابستان می آید