مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-18سياسي

امکان انحلال شورای فردیس در صورت غیر موجه بودن غیبت های مکرر اعضا


در صورت احراز غیبت غیر موجه بودن غیبت اعضای شورا در جلسات انتخاب شهردار برحسب وظیفه قانونی عمل خواهیم کرد و احتمال سلب عضویت اعضا و یا انحلال شورا نیز وجود دارد.

-  ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فارس در واکنش به عدم حضور مکرر برخی اعضای شورای شهر فردیس در جلسات انتخاب شهردار این شهر گفت: رییس شورای اسلامی شهر فردیس باید طی نامه ای به فرمانداری، علت عدم حضور و موجه بودن یا نبودن غیبت اعضا را مشخص کند تا این موضوع به صورت دقیق، در چارچوب قانون و بر اساس ضوابط مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در خصوص قانونی بودن جلسات فوق العاده انتخاب شهردار  توسط شورای اسلامی شهر فردیس؛ اظهار کرد: جلسات فوق العاده شورا باید به دعوت فرماندار یا بخشدار و یا  با پیشنهاد شهردار، رییس شورا یا دوسوم اعضا تشکیل شود  که این جلسات به دعوت من نبوده و در سایر موارد نیز باید بررسی شود که بصورت قانونی بوده است یا خیر.

فرماندار فردیس در خصوص نامه رسالی فرمانداری به شورای شهر فردیس مبنی بر تعیین تکلیف هرچه سریع تر انتخاب شهردار گفت: حدود 20 روز پیش نامه ای مبنی بر تسریع در انتخاب شهردار به رییس شورای شهر فردیس ارسال شده است که  این نامه جنبه تکلیف نداشته و با توجه به حساسیت موضوع و مصلحت شهر، به صورت ارشادی  از شورا درخواست شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انحلال شورای فردیس در صورت غیر موجه بودن غیبت های مکرر اعضا

امکان انحلال شورای فردیس در صورت غیر موجه بودن غیبت های مکرر اعضا