مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-18حوادث

کشف 2000 متر تور ماهی گیری در منابع آبی شهرستان سنندج


رییس اداره محیط زیست شهرستان سنندج گفت: گشت و کنترل مستمر مأموران یگان حفاظت شهرستان سنندج منجر به کشف و توقیف 2000 متر تور ماهی گیری از صیاد غیر مجاز در منابع آبی شهرستان سنندج شد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره محیط زیست شهرستان سنندج گفت: گشت و کنترل مستمر مأموران یگان حفاظت شهرستان سنندج منجر به کشف و توقیف 2000 متر تور ماهی گیری از صیاد غیر مجاز در منابع آبی شهرستان سنندج شد.

فؤاد مصطفی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: محیط بانان سنندج در گشت و کنترل شبانه منابع آبی حوزه استحفاظی موفق به کشف و توقیف پنج رشته تور صید ماهی به اندازه 2000 متر شدند.

وی افزود: در سد آزاد علاوه بر این تورها دو قایق بادی که توسط صیادان غیر مجاز استتار شده بود نیز توسط مأموران کشف و ضمیمه پرونده حقوقی شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان سنندج ادامه داد: استفاده از تورهای سدی که به صورت انتفاعی و بدون مجوز، منجر به صید آبزیان مختلف و تلف شدن آنان می شود از سوی اداره حفاظت محیط زیست کردستان به شدت طبق مفاد قانونی مرتبط برخورد خواهد شد.

شهرستان سنندج با داشتن سدهای وحدت، آزاد و ژاوه و رودخانه های قشلاق و آزاد از زیستگاه های مناسب برای آبزیان و پرندگان آبزی و کنار آبزی به شمار می آید که به صورت مستمر توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان مورد پایش و گشت و کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2000 متر تور ماهی گیری در منابع آبی شهرستان سنندج

کشف 2000 متر تور ماهی گیری در منابع آبی شهرستان سنندج