مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-19اجتماعي

دستگیری فروشندگان پرندگان شکاری در فضای مجازی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان خطاب به شکارچیان گفت: برای شکار هر راس قوچ، میش، کل و بز نر 25 میلیون تومان و برای هر گونه شکار ماده این نوع حیوانات 75 میلیون تومان جریمه برای شکارچیان در نظر گرفته شده است ضمن آنکه شکارچیان باید بدانند باتوجه به چابک .

- ایسنا/کرمان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان خطاب به شکارچیان گفت: برای شکار هر راس قوچ، میش، کل و بز نر 25 میلیون تومان و برای هر گونه شکار ماده این نوع حیوانات 75 میلیون تومان جریمه برای شکارچیان در نظر گرفته شده است ضمن آنکه شکارچیان باید بدانند باتوجه به چابک سازی یگان حفاظت محیط زیست استان حتما در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

مرجان شاکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مناطق حفاظت شده استان کرمان گفت: مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست 11 درصد از سطح استان کرمان را تشکیل می دهند که شامل؛ پارک ملی خبر، یک اثر طبیعی ملی سیرچ، 4 پناهگاه حیات وحش، 11 منطقه حفاظت شده، 4 منطقه شکار ممنوع و یک منطقه قرق شده می باشد.

وی به تبیین دلایل افزایش تعداد شکارچیان در سطح استان پرداخت و اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی مردم به دنبال تامین گوشت ارزان هستند و منکر این که افرادی برای تفریح به شکار می روند نیستیم ولی اکثر شکارچیانی که اکنون دستگیر می شوند بیشتر انگیزه مادی دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فروشندگان پرندگان شکاری در فضای مجازی

دستگیری فروشندگان پرندگان شکاری در فضای مجازی