مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-19بين الملل

مرزخسروی به زودی برای صادرات کالا بازگشایی می شود


فرماندار قصرشیرین، از موافقت عراق برای بازگشایی مرز خسروی خبر داد و گفت: طبق نامه ای که از سوی نخست وزیر عراق به دست ما رسیده، مرز خسروی جزء مرزهایی است که به زودی برای صادرات کالا بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه مرز رسمی پرویزخان از زمان شیوع کرونا تاکنون بیشترین بار صادراتی کشور را داشته است، اظهار داشت: مرز پرویزخان از مرزهایی است که در زمان شیوع ویروس کرونا هیچگونه تعطیلی نداشته، حتی فعالیت آن دو برابر نیز شده است.

وی ادامه داد: در پایان سال 98 روزانه بیش از 2 هزار کامیون صادرات از این مرز داشتیم و دقیقا همین اندازه تبادل کالا از طرف کشور عراق وارد مرز می شد.

فرماندار قصرشیرین رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ایران و عراق را یکی از دلایلی تاثیرگذار در  فعال بودن مرز پرویزخان در این ایام دانست و گفت: هم اکنون صادرات در مرز رسمی پرویزخان به صورت 24 ساعته انجام می شود و هیچگونه مشکلی نداریم.

وی مرز رسمی پرویزخان و خسروی را دروازه های صادرات کالا و رفت و آمد مسافر از شهرستان قصرشیرین به کشور عراق معرفی کرد و گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا بیشتر مرزهای کشور تعطیل شدند، مرز خسروی از جمله این مرزها بود که هم به روی مسافر و هم به روی تجارت بسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزخسروی به زودی برای صادرات کالا بازگشایی می شود

مرزخسروی به زودی برای صادرات کالا بازگشایی می شود