معرفی خدمات غیرحضوری مخابراتسامانه مخابرات من و درگاه 2020 روش هایی هستند که خدماتی مانند خرید سرویس اینترنتی و خدمات تلفن ثابت را به صورت غیرحضوری ارائه می دهند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می شود، می توان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد. با استفاده از کد دستوری *2020#پیش ثبت نام تلفن ثابت، پیش ثبت نام سرویس اینترنت، تمدید و خرید ترافیک سرویس اینترنت، مانده اعتبار سرویس اینترنت، تغییر رمز پنل e-Careو پرداخت صورتحساب تلفن ثابت انجام می شود. درگاه 2020، نیز مختص خرید سرویس های VDSL ، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، پشتیبانی سرویس های اینترنت، تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، دریافت اطلاعات در خصوص تلفن همگانی است. همچنینe-Care مشتریان در adsl. tci. ir، مختص خرید سرویس های VDSL ، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه، درخواست پشتیبانی، گزارش ریز مصرف اینترنت و تست سرعت است. با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www. tci. ir، دسترسی به سامانه مخابرات من ، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان پذیر است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |