مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-19اقتصادي

آغاز صدور تونل های ضدعفونی کننده از البرز به کشورهای همسایه


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز گفت: با گسترش و شیوع ویروس کرونا پس از طراحی و تولید تونل و گیت های ضد عفونی کننده، صادرات این محصولات را به چند کشور خاورمیانه آغاز شد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز گفت: با گسترش و شیوع ویروس کرونا پس از طراحی و تولید تونل و گیت های ضد عفونی کننده، صادرات این محصولات را به چند کشور خاورمیانه آغاز شد.

تونل و گیت های ضد عفونی کننده توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز در دو مدل Indoor و Outdoor و همچنین دستگاه های کاور زن اتوماتیک کفش و دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست تولید می شود که می توان از آن جهت ضد عفونی کردن افرادی که قصد ورود و یا خروج از مکان ها و ساختمان ها دارند بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس فدوی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه چند مرحله صادرات این محصولات و دستگاه های تولیدی به کشورهای عمان، عراق و کردستان عراق انجام شده است گفت: انتظار داریم با حمایت های پارک علم و فناوری البرز و معاونت علمی ریاست جمهوری و رایزنی های فشرده تیم بازاریابی و صادرات، این محصولات به زودی نه تنها به کشورهای آسیای میانه و قفقاز بلکه به کشورهای مختلف اروپایی نیز صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صدور تونل های ضدعفونی کننده از البرز به کشورهای همسایه

آغاز صدور تونل های ضدعفونی کننده از البرز به کشورهای همسایه