مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-19فرهنگي

نمایشگاه کتاب تهران برگزار نمی شود


سخنگوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مصوبه این شورا مبنی بر لغو برگزاری نمایشگاه در سال جاری خبر داد.

- سخنگوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مصوبه این شورا مبنی بر لغو برگزاری نمایشگاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار اعلام کرد: طبق مصوبه این شورا، سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری برگزار نخواهد شد.

سخنگوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به جلسه غیرحضوری این شورا (در روز شنبه مورخ 28 تیرماه) گفت: بنا بر اعلام صریح دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تکلیف همگانی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع در سطح کشور و همچنین نبود چشم انداز روشن در امکان برگزاری نمایشگاه در ماه های آتی، شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران برگزاری این دوره از نمایشگاه را در سال جاری منتفی دانست.

دهقانکار با اشاره به اهمیت و ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور گفت: شورای سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب تهران برگزار نمی شود

نمایشگاه کتاب تهران برگزار نمی شود