مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-19سياسي

فارس رتبه نخست جشنواره پرسش مهر را کسب کرد


رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش فارس گفت: در بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری، دانش آموزان استان با کسب 8 رتبه برتر و فرهنگیان نیز با کسب 7 رتبه برتر ، - ایسنا/فارس رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش فارس گفت: در بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری، دانش آموزان استان با کسب 8 رتبه برتر و فرهنگیان نیز با کسب 7 رتبه برتر ،موفق به کسب مقام اول کشوری در این جشنواره شدند.

سعید خادمی یکشنبه 29 تیر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در بیستمین دوره فراخوان پرسش مهر، رییس جمهور از دانش آموزان و فرهنگیان سؤال کردند: آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر، دل پذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.

رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش فارس افزود پس از طرح این پرسش در اولین روز مهرماه توسط رییس جمهور، دانش آموزان و معلمان پاسخ های خود را در قالب آثار هنری در15 رشته و گرایش مختلف به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان های استان فارس ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه نخست جشنواره پرسش مهر را کسب کرد

فارس رتبه نخست جشنواره پرسش مهر را کسب کرد