مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-19اقتصادي

315 شغل جدید با بهره برداری از 5 طرح پیشران صنعتی گلستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی مشخص شده برای استان 315 نفر از افراد جویای کار مشغول به کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان اظهار کرد: پنج طرح مهم صنعتی استان با مجموع سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان به عنوان طرح های پیشران صنعتی مشخص شده است .

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح ها هم اکنون بین 60 تا 100 درصد است و با بهره برداری از آنها 315  نفر مشغول به کار می شوند.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: وزارت صمت در راستای تحقق شعار جهش تولید نسبت به راه اندازی پویش تولید، تداوم امید به منظور بهره برداری از 200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 41 هزار نفر در سالجاری اقدام کرده که تاکنون این طرح ها در هفت استان افتتاح و راه اندازی شده اند.

وی با بیان اینکه پنج طرح پیشران صنعتی استان نیز در زمره این 200 طرح بوده و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید، افزود: شرکت های صباح پودر در زمینه تولید انواع پنیر گودار و چدار، قوطی سازی فجر گلستان در زمینه تولید انواع قوطی کمپوت و کنسرو و درب فلزی ظروف، تجارت گستر ترکمن در زمینه تولید فایب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

315 شغل جدید با بهره برداری از 5 طرح پیشران صنعتی گلستان

315 شغل جدید با بهره برداری از 5 طرح پیشران صنعتی گلستان