مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-19سياسي

قوه مجریه و لزوم تغییر رویکردها


آمادگی 3 هزار نفر از اساتید نخبه بسیجی دانشگاه های کشور در دوسال قبل  برای کمک به دولت در حل چالش های اقتصادی آغاز امید بخشی بود که متاسفانه دولت محترم از این ظرفیت قابل اعتنا و سرشار فکری هیچ گونه استفاده ای نکرد و این مسئله ناشی از عدم توجه به توان داخلی است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی شرایط ویژه و حساس کشور و مواجهه آن با تحریم های ظالمانه و چالش های فراروی، لزوم بررسی اولویت ها و راهکارهای اساسی در اتاق فکر ملی را با هدف تصمیم سازی های راهبردی برای خروج از مشکلات و تنگناها ضروری ساخته است.

با توجه به نیازهای نو به نوی کشور در ابعاد مختلف که در شرایط کنونی تناسبی با ظرفیت های محدود اقتصاد و بهداشت و درمان ملی ندارد، می طلبد در عرصه تصمیم سازی های راهبردی به شیوه علمی، کارشناسی و با ملاحظه ابعاد کامل آن ورود کرد.

پر واضح است هم اکنون عمده مشکلات اساسی کشور در بعد اقتصادی و فرهنگی رخ نمایانده و سایر موضوعات و مشکلات کشور نیز به نوعی مرتبط و چسبیده به این عرصه ها است.

بر اساس مطالعات راهبردی در حال حاضر کارآمدی  بزرگترین چالش در عرصه مدیریت اجرایی کشور است و این ناکارآمدی در بستر فرآیندهای زیر بخشی و سطوح مختلف متأسفانه آسیب های جدی به بخش های حکمرانی انقلاب بویژه حوزه پرچالش عرصه فرهنگ و اقتصاد وارد کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه مجریه و لزوم تغییر رویکردها

قوه مجریه و لزوم تغییر رویکردها