مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-19اقتصادي

اختصاص اعتبار برای احداث سدهای معیشتی در خلخال


رییس اداره جهاد کشاورزی خلخال گفت: پس از یک دهه تعطیلی، اعتبارات لازم برای اتمام مطالعات و شروع فاز اجرایی احداث سدهای معیشتی در خلخال اختصاص داده شد.

- بهبود علیزاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خلخال اظهار کرد: پس از یک دهه تعطیلی، اعتبارات لازم برای اتمام مطالعات و شروع فاز اجرایی احداث سدهای معیشتی در خلخال، طی سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اردبیل اختصاص داده شد.

وی افزود: کمبود اعتبارات مانع اصلی اتمام مطالعات و ساخت این سدها در روستاهای شهرستان خلخال بوده است.

رییس اداره جهاد کشاورزی خلخال ادامه داد: استخر سجن اولین سد معیشتی بخش شاهرود بوده که در سال 89 مطالعات آن در اطراف شهر کلور آغاز شده و به علت نبود اعتبارات تاکنون نیمه تمام مانده که برای تکمیل آن نیازمند 7 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده و به غیر از سد سجن، سد معیشتی درو نیز در این بخش  از مهم ترین پروژه های جهاد کشاورزی است.

سد قره قشلاق نمونه موفق سدهای معیشتی در توسعه منطقه است علیزاده با اشاره به سد معیشتی بلبل در روستای بلبل بخش مرکزی با ظرفیت 120 هزار متر مکعب بیان کرد: مطالعات این سد معیشتی در سال 92 آغاز و هدف آن ایجاد یک بستر ذخیره آبی برای آبیاری بیش از 100 هکتار از اراضی پایاب اهالی روستای بلبل بوده که از مطالبات اصلی اهالی این روستا است و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای احداث سدهای معیشتی در خلخال

اختصاص اعتبار برای احداث سدهای معیشتی در خلخال