مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-19حوادث

ماجرای قتل دانشجوی دندانپزشکی روسیه در نزاع طایفه ای


نزاع دسته جمعی طایفه ای بین دو گروه در یاسوج مرگ دانشجوی دندانپزشکی را رقم زد.

- دانشجویی که برای دیدار با خانواده از روسیه به یاسوج آمده و در شرایط کرونایی منتظر بود تا با از سرگیری پروازها به روسیه برگردد، نزاع طایفه ای به زندگی اش خاتمه داد.

حمید ، پدر علی دانشجوی رشته دندانپزشکی یکی از دانشگاه های روسیه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با قتل فرزندش گفت: عصر روز شنبه 14 تیرماه حدود ساعت 18:40 یک ناشناس با من تماس گرفته و اطلاع داد که راننده پراید(فرزند بزرگم) متاسفانه در دعوای طایفه ای در خیابان تختی یاسوج تیر خورده و احتمالا جانباخته باشد .

این ناشناس گفت که اورژانس پس از 20 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و مصدوم را به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند، خودتان را برسانید.

وی افزود: خودم را به محل حادثه رساندم، آقایی که با من تماس گرفته بود دو گوشی تلفن همراه فرزندم را تحویلم داد ، اما من در حال و وضعیت روحی خوبی نبودم و فراموش کردم که بپرسم چطور شماره من را گیر آوردید و با من تماس گرفتید، گوشی های فرزندم را گرفتم و به سمت اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج رفتم.

وی اظهارکرد: در اورژانس متوجه شدم پهلوی سمت راست فرزندم گلوله خورده و حدود 10 تا 12 سانتیمتر باز شده و با همه تلاش های کادر درمانی، متاسفانه فرزندم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل دانشجوی دندانپزشکی روسیه در نزاع طایفه ای

ماجرای قتل دانشجوی دندانپزشکی روسیه در نزاع طایفه ای