مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-19اقتصادي

لجام گسیختگی قیمت ها بر مردم فشار وارد کرده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خواستار ورود نمایندگان به لجام گسیختگی قیمت ها در کشور شد و گفت: افسارگسیختگی قیمت ها فشار زیادی به مردم وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از عدم ثبات قیمت ها در بازار و با اشاره به ایجاد مشکلات بسیار برای اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر مستضعف، محروم و متوسط جامعه، اظهار داشت: شرایط فعلی بازار و عدم ثبات قیمت ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی و برخی اقلام مورد نیاز مردم بسیار نگران کننده است و همچنان قیمت ها روند صعودی دارد و این مسئله و افزایش قیمت اصلاً منطقی نیست.

وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانسی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی ویژگی های مجلس یازدهم، افزود: تأثیر روانی افزایش قیمت ها در بازار، تورم و گرانی شدید و بسیاری از مشکلات امروز با نظارت دقیق و تصویب برخی مصوبات قانونی و برخی اعمال قانونی در بخش توزیع و نظارت قابل حل است و ضرورت دارد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مقابل این افسار گسیختگی قیمت ها ورود کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان با انتقاد از لجام گسیختگی قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج مردم، تصریح کرد: ضعف در کنترل قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لجام گسیختگی قیمت ها بر مردم فشار وارد کرده است

لجام گسیختگی قیمت ها بر مردم فشار وارد کرده است