مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-19فناوري

روش های فعال سازی صدقه پیامکی برای مشترکان ایرانسل


مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به ایجاد تغییرات در قوانین اپراتورهای تلفن همراه در خصوص خدمات ارزش افزوده، - مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به ایجاد تغییرات در قوانین اپراتورهای تلفن همراه در خصوص خدمات ارزش افزوده، گفت: مشترکان ایرانسل برای راه اندازی مجدد صدقه پیامکی باید حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا را برای سیمکارت خود فعال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحسان گتمیریان از ایجاد تغییرات در سامانه صدقه پیامکی 8877 برای مشترکان تلفن همراه خبر داد و گفت: در پی تغییر قوانین خدمات ارزش افزوده از سوی وزارت ارتباطات، اپراتور ایرانسل نیز تمامی سرویس های مبتنی بر محتوا (اطلاع رسانی، فرهنگی، خبری و .

) و سرویس های موضوعی از جمله سامانه صدقه پیامکی را برای مشترکان به حالت تعلیق درآورده است و از این پس شارژینگ تمام خدمات vas به جای حساب اصلی سیم کارت کاربران از طریق حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای آن ها انجام می شود.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه سرویس صدقه پیامکی به عنوان یکی از روش های نوین جذب صدقات مردم با قوت در حال اجرا و بهره برداری است، ادامه داد: مشترکان اپراتور ایرانسل می توانند پس از فعال سازی حساب اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های فعال سازی صدقه پیامکی برای مشترکان ایرانسل

روش های فعال سازی صدقه پیامکی برای مشترکان ایرانسل