مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-19سياسي

شهرداری شیراز فراخوان قرارداد جدید BMS و TMS را تنظیم کند


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری را مکلف دانست فراخوان مجدد، شرح خدمات و قرارداد جدید (BMS) و (TMS) را براساس نیاز شهری تنظیم کند.

- شیراز - رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری را مکلف دانست فراخوان مجدد، شرح خدمات و قرارداد جدید (BMS) و (TMS) را براساس نیاز شهری تنظیم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیلا دودمان با اشاره به سی و پنجمین جلسه کمیسیون که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، نواب قائدی را به عنوان عضو پیگیر در امور مربوط به راهداری و (BMS) از سوی کمیسیون معرفی کرد.

وی با اشاره به ارائه گزارش پیشرفت پروژه های سامانه هوشمند اتوبوسرانی (BMS) و سامانه هوشمند تاکسیرانی (TMS) و تردد سامانه زمانی و مکانی، گفت: سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری باید هر دوهفته یک بار گزارش این موضوع را به کمیسیون ارائه کند.

وی با تاکید بر گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری از انجام مرمت مسیرهای تکلیف شده در جلسه پیشین این کمیسیون از سوی پیمانکار خبر داد.

تهیه دستورالعمل پروژه داده باز شهری موضوع دیگری بود که رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز به این اشاره داشت و گفت: در این جلسه و با بررسی موضوع فوق سازمان فاوا مکلف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز فراخوان قرارداد جدید BMS و TMS را تنظیم کند

شهرداری شیراز فراخوان قرارداد جدید BMS و TMS را تنظیم کند