مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-19اقتصادي

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت می کنند؟


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در راستای کمک به اشتغال زایی شهرستان سیل زده پلدختر به طرح های با قابلیت اشتغال روستایی و عشایری، - ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در راستای کمک به اشتغال زایی شهرستان سیل زده پلدختر به طرح های با قابلیت اشتغال روستایی و عشایری، تسهیلات پرداخت می شود.

علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پلدختر که امروز 29 تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت های اقتصادی در زمینه اشتغال روستایی و عشایری با حضور فرماندار پلدختر و دستگاه های تخصصی مربوطه در سطح این شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده مقرر شد تا پایان هفته، سه دستگاه بخشی صمت، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی، طرح های پیشنهادی حوزه خود را با درج اولویت ها در شیوه نامه اشتغال روستایی و با رعایت رسته برابر ظرفیت های موجود در منطقه جمع بندی و تحویل دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: بایستی این سه دستگاه اجرایی طرح ها را متناسب با ظرفیت های اقتصادی به ویژه در مناطق سیل زده که بیشترین آسیب را در جریان سیل متحمل شدند شناسایی و تحویل دبیرخانه کارگروه دهند تا هفته آینده کمیته های فنی، نیاز تسهیلاتی طرح ها در جهت کمک به شهرستان را بررسی و برآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت می کنند؟

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت می کنند؟