مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-19اقتصادي

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت می کنند؟


شش میلیون تومان تسهیلات به هر راننده در شرایط کرونا و 12 میلیون تومان به شاغلین در بنگاه ها با نرخ سود 12 درصد پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در راستای کمک به اشتغال‌زایی شهرستان سیل‌زده پلدختر به طرح‌های با قابلیت اشتغال روستایی و عشایری، تسهیلات پرداخت می‌شود.

علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پلدختر که امروز 29 تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های اقتصادی در زمینه اشتغال روستایی و عشایری با حضور فرماندار پلدختر و دستگاه‌های تخصصی مربوطه در سطح این شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا پایان هفته، سه دستگاه بخشی صمت، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی، طرح‌های پیشنهادی حوزه خود را با درج اولویت‌ها در شیوه‌نامه اشتغال روستایی و با رعایت رسته برابر ظرفیت‌های موجود در منطقه جمع‌بندی و تحویل دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: بایستی این سه دستگاه اجرایی طرح‌ها را متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی به‌ویژه در مناطق سیل‌زده که بیشترین آسیب را در جریان سیل متحمل شدند شناسایی و تحویل دبیرخانه کارگروه دهند تا هفته آینده کمیته‌های فنی، نیاز تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت می کنند؟

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت می کنند؟