مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-19ورزشي

چهار تیم شمالی در معرض سقوط به لیگ دو


رقابت تنگاتنگی در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و از میان 6 مدعی بقا در لیگ یک، دو تیم مسافر رقابت‌های لیگ دسته دوم خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که هفته‌هاست سقوط تیم علم و ادب تبریز به لیگ دو، مسجل شده است، اما برای انتخاب دو مسافر دیگر رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران رقابت نزدیکی میان 6 تیم برقرار است و هر هفته نیز این رقابت تنگاتنگ‌تر دنبال می‌شود؛ تیم‌های قشقایی شیراز، داماش گیلان، نیروی زمینی تهران، رایکا بابل، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت برای بقا در لیگ جنگ و تلاش دارند که از میان آن‌ها باید دو تیم با رقابت‌های لیگ دسته اول خداحافظی کنند.

البته که قشقایی شیراز خطر کمتری را متحمل است، اما هنوز این تیم هم در جمع فانوس به دستان به شمار می‌آید؛ به ویژه آن‌که شاگردان ابراهیم طالبی شب گذشته دوئلی شش امتیازی را به رایکا بابل واگذار کردند تا با 35 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گیرند.

داماشی‌ها که این هفته بازنده دوئل ال‌گیلانو با سپیدرود بودند، با 33 امتیاز جایگاه سیزدهم جدول را تصاحب کرده‌اند و تداوم روند سینوسی آن‌ها می‌تواند این تیم ریشه‌دار فوتبال ایران را دوباره میهمان رقابت‌های لیگ دسته دوم نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار تیم شمالی در معرض سقوط به لیگ دو

چهار تیم شمالی در معرض سقوط به لیگ دو