مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-19اقتصادي

بلاتکلیفی پرونده «مسکن مهر» لرستان/ وعده وزیر ابتر می ماند؟


آمارها و شواهد موجود نشان می دهد صدها واحد نیمه تمام و تحویل شده مسکن مهر در لرستان هنوز در بلا تکلیفی به سر می برند، با وجود آنکه وزیر راه و شهر سازی در مصاحبهٔ عنوان کرده که امسال پرونده مسکن مهر در کشور بسته می شود اما با توجه به شرایط موجود به نظر می .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مسکن مهر که در دولت نهم ابتدا با هدف ساخت خانه های رایگان کلنگ زنی شد و پس از آن بنا بود با دریافت وجوهی محدود از متقاضیان ساخته شود و غم خانه به دوشان به پایان برسد اکنون و پس از گذشت 12 سال سرنوشت تعداد قابل توجهی از آنها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دولت از یک سو با واحدهایی روبه روست که هنوز هیچ متقاضی برای آنها پیدا نشده و از سوی دیگر با واحدهای نیمه کاره و دارای مشکل حقوقی مواجه است و همین موارد سبب شده پرونده مسکن مهر همچنان باز باشد.

فارغ از نیمه کاره ماندن تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر اما سایت های تکمیل شده در استان لرستان نیز با مشکلات و معضلات روبنایی مانند فضای آموزشی، فرهنگی و فضای سبز مواجه هستند و همین سبب شده زندگی کردن در این واحدها برای ساکنان دشوار باشد.

 بسیاری از کارشناسان و فاعلان این حوزه معتقد هستند مسکن مهر عملاً نتوانسته مشکل تأمین مسکن اقشار کم درآمد را حل کند و با افزایش قیمت های اخیر، خود به محلی برای دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پرونده «مسکن مهر» لرستان/ وعده وزیر ابتر می ماند؟

بلاتکلیفی پرونده «مسکن مهر» لرستان/ وعده وزیر ابتر می ماند؟