مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-19سياسي

تحویل 212 واحد مسکونی به مردم / یکی دیگر از پروژه های «سپاه» به ثمر نشست


68 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان سنقروکلیایی با همت سپاه نبی اکرم (ص) امروز در استان کرمانشاه به بهره برداری و تحویل مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم بهره برداری از این واحد ها با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان به صورت نمادین در روستای مارنگاز سنقر و کلیایی برگزار شد.

امجدیان، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقروکلیایی در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: با افتتاح این 68 واحد روستایی در سطح شهرستان، مجموعاً 292 واحد مسکونی در سطح استان با همکاری نهادهای مختلف ساخته و تحویل مردم گردید.

وی افزود: در سطح شهرستان مجموعاً 113 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی شهرستان سنقر با همکاری سپاه نبی اکرم (ص) که از این تعداد قرارگاه پیشرفت و آبادانی 26 واحد و قرارگاه بسیج سازندگی 87 واحد احداث کردند.

مدیرکمیته امداد شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: با همکاری کمیته امداد و بنیاد برکت، در سال 97 کلنگ احداث این واحدها به زمین زده شده و سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز پروژه را به دست گرفت.

امجدیان در خصوص هزینه های احداث این واحدها، خاطرنشان کرد: در این طرح مبلغ 100 میلیون ریال توسط سپاه، 300 میلیون ریال توسط امداد، 30 میلیون ریال توسط بنیاد برکت و 70 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 212 واحد مسکونی به مردم / یکی دیگر از پروژه های «سپاه» به ثمر نشست

تحویل 212 واحد مسکونی به مردم / یکی دیگر از پروژه های «سپاه» به ثمر نشست