مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-19سياسي

واکنش نماینده حقوق دان به قرارداد ایران و چین/ نگرانی توییتری که تبدیل به امید شد


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: به مردم اعلام می کنیم که جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و قرارداد استراتژیک ایران و چین مربوط به مسائل نظامی یا مواردی که ما باید اختیار کامل جزایر قشم و کیش را به چین بدهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از انتشار شایعاتی پیرامون قرارداد 25 ساله ایران و چین، کاربران فضای مجازی عکس العمل های متفاوتی نسبت به آن داشتند.

در ابتدای موج به دلیل انتشار ناقص برخی اظهارات و یا اظهارنظرهایی قبل از انتشار برخی از مفاد این قرارداد و در عین حال انتشار شایعات عجیب و نگران کننده، واکنش های منفی از سوی برخی کاربران فضای مجازی نسبت به آن صورت گرفت.

اما رفته رفته و البته هر چند با تأیر اما با نمایان شدن ابعاد و پیش نویس اولیه قرارداد، اظهارنظرهای رسمی مسؤولان و البته پیدا شدن دست های پشت پرده صهیونیستی پروژه چین هراسی در ایران، موضوع ابعاد دیگری پیدا کرد و بخش زیادی از کاربرانی که به دلیل نقص در اطلاعات و با دغدغه نسبت به آینده کشور اعلام موضع منفی کرده بودند، نسبت به مفاد این قرارداد که هنوز نهایی و امضا نشده است، نگاه تازه ای در پیش گرفتند.

از معدود واکنش های سریع مسؤولان در فضای مجازی نسبت به این موضوع، توییت ابوالفضل ابوترابی نماینده حقوق خوانده مردم نجف آباد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده حقوق دان به قرارداد ایران و چین/ نگرانی توییتری که تبدیل به امید شد

واکنش نماینده حقوق دان به قرارداد ایران و چین/ نگرانی توییتری که تبدیل به امید شد