مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-19اقتصادي

تـفکیک غـیر مجاز اراضـی بـسترسـاز افزایش تـخلفات ساختمانی است


مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بیشترین تخلفات ساختمانی از ناحیه قطعه بندی و دیوارکشی برای تفکیک زمین ها گزارش شده است، گفت: تـفکیک غـیر مجاز اراضـی، - ایسنا/یزد مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بیشترین تخلفات ساختمانی از ناحیه قطعه بندی و دیوارکشی برای تفکیک زمین ها گزارش شده است، گفت: تـفکیک غـیر مجاز اراضـی، بـستر سـاز افزایش تـخلفات ساختمانی در یزد است.

سیدابوالفضل کشفی در جریان بازدید از محدود منطقه دو شهرداری یزد، اظهار کرد: افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز از جمله پیامد فعالیت های غیرمجاز درحوزه مسکن و تفکیک اراضی است.

وی فریب دادن شهروندان ناآگاه از قوانین معامله را ابزاری جدی برای سودجویان این عرصه دانست و افزود: به جای این که از مردم بخواهیم خسارت های این تفکیک را به بدنه شهر وارد نسازند باید با خطاکار اصلی برخورد و جلوی چنین تخلفاتی گرفته شود.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد بیشترین تخلفات ساختمانی را از ناحیه قطعه بندی و دیوارکشی برای تفکیک زمین ها عنوان کرد و گفت: اگر در هنگام اقدامات اولیه از سوی متخلفین برای خارج کردن زمین ها برخورد قانونی بعمل آید دیگر شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز و تخریب باغات و زمین های کشاورزی در سطح منطقه نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تـفکیک غـیر مجاز اراضـی بـسترسـاز افزایش تـخلفات ساختمانی است

تـفکیک غـیر مجاز اراضـی بـسترسـاز افزایش تـخلفات ساختمانی است