مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-19دانش

نامه معاون وزیر علوم درباره آموزش مجازی به معاونان دانشگاه ها


معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص ضـرورت بهره گیری از تجربه هـای به دست آمـده در آموزشهای الکترونیکی به معاونان آموزشی دانشگاه ها نامه نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، در نامه ای خطاب به معاونین آموزشی دانشگاه ها در خصوص ضـرورت بهره گیری از تجربه هـای به دست آمـده در آموزشهای الکترونیکی، خواستار مشارکت آنان در همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها و مراکر آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید 19 شد.

براساس این گزارش، همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید 19 توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و با مشارکت معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت عتف، و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از 21 تا 23 مردادماه 1399 برگزار خواهد شد.

این همایش با هدف انتقال تجربیات مدیران، اساتید، دانشجویان، کارشناسان و صاحب نظران در دوران بحران کرونا و پیاده سازی آموزشهای الکترونیکی بر محورهای تهیه محتوای الکترونیکی، تدریس همزمان و ناهمزمان در محیط یادگیری الکترونیکی، ارائه دروس عملی و کارگاهی در محیط های یادگیری الکترونیکی، امتحانات و ارزشیابی های مستمر در محیط یادگیری الکترونیکی، اثربخشی تدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه معاون وزیر علوم درباره آموزش مجازی به معاونان دانشگاه ها

نامه معاون وزیر علوم درباره آموزش مجازی به معاونان دانشگاه ها