مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-19اقتصادي

اشتغالزالی با بهترین دستگاه سورتینگ


دستگاه سورتینگ یکی از فناوری های پیشرفته در صنعت است که برای رتبه بندی، درجه بندی و جداسازی محصولات مختلف به کار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دستگاه سورتینگ یکی از فناوری های پیشرفته در صنعت است که برای رتبه بندی، درجه بندی و جداسازی محصولات مختلف به کار می رود.

سورتینگ در کلمه به معنی درجه بندی معرفی شده است.

در حوزه بسته بندی حبوبات، انواع میوه خشک، جداسازی و بسته بندی خشکبار، نامی از دستگاه های سورتینگ را به وضوح مشاهده می کنید.

نه تنها مواد غذایی بلکه بسیاری دیگر از فرآورده ها و محصولات صنعتی نظیر پلاستیک و پت و همچنین سنگ های معدنی با استفاده از انواع سورتینگ قابل جداسازی هستند.

در سال های اخیر فناوری های پیشرفته به کمک کارآفرینان آمده است تا بتوانند در راستای اشتغال زایی، محصولات متنوع تری را در قالب بسته بندی های جذاب تر به بازار عرضه کنند.

ماشین سورت رنگی یا دستگاه سورتینگ رنگی، دستگاهی است که بر اساس فناوری های پردازش تصویر می تواند مواد و خوراک ورودی را رتبه بندی کند.

برترین تولید کنندگان انواع د ستگاه سورتینگ در جهان متعلق به کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند که در سالیان اخیر چینی ها هم پا به این عرصه گذاشتند خوشبختانه کشور ایران نیز توانسته در طراحی و تولید این فناوری در جایگاه بالایی در کنار رقبای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزالی با بهترین دستگاه سورتینگ

اشتغالزالی با بهترین دستگاه سورتینگ