مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-19سياسي

برنامه های عید غدیر با رعایت مسائل بهداشتی ساماندهی شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه همه ما باید تابع دستورات ستاد بهداشت در ایام شیوع کرونا باشیم، گفت: برنامه های عید غدیر با رعایت مسائل بهداشتی ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی پیش از ظهر یکشنبه در نشست ستاد غدیر استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه انتقادات بیان شده از سوی برخی فعلان مذهبی در زمینه تعطیلی مساجد و گردهمایی های مذهبی را اصلاً نمی پسندم، ابراز کرد: ما تابع دستورات ستاد بهداشت هستیم و نمی توانیم یک قدم از تصمیمات آن جلوتر یا عقب تر باشیم زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی این امر را مورد تاکید قرار داده اند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه ستاد بهداشت گفت باید اطاعت کرد و لذا در اعیاد غدیر باید این موضوع در دستور کار باشد، ابراز کرد: اگر قرار است جمعی مذهبی در اعیاد غدیر داشته باشیم حتماً باید رعایت مسائل بهداشتی صورت گیرد.

غدیر فرصتی برای تبیین امامت و توحید امام جمعه سمنان با بیان اینکه نعمتی که از ما در قیامت سوال می شود، نعمت امامت است و امام صادق (ع) فرمودند نعمت ولایت ائمه هستند لذا ولایت لنگه دیگر توحید محسوب می شود، گفت: باید از فرصت غدیر برای تبیین امامت و توحید استفاده شود آیت الله شاهچراغی بیان کرد: مادر کشورمان شادی کم داریم و در نتیجه ارشاد اسلامی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عید غدیر با رعایت مسائل بهداشتی ساماندهی شود

برنامه های عید غدیر با رعایت مسائل بهداشتی ساماندهی شود