مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-19سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 تیر ماه


طرح 230 سوال از وزرا در مجلس/ ارجاع طرح مالیات بر خانه های خالی به کمیسیون اقتصادی/ موافقت مجلس با دو فوریت طرحی برای تخصیص قیر رایگان/ موافقت مجلس با یک فوریت طرح تامین کالاهای اساسی از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) بیست و نهم تیر ماه 1399 مجلس شورای .

- طرح 230 سوال از وزرا در مجلس/ ارجاع طرح مالیات بر خانه های خالی به کمیسیون اقتصادی/ موافقت مجلس با دو فوریت طرحی برای تخصیص قیر رایگان/ موافقت مجلس با یک فوریت طرح تامین کالاهای اساسی از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) بیست و نهم تیر ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح مالیات بر خانه های خالی ، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی درخواست رفع ابهام طرح در کمیسیون را ارائه کرد و با موافقت نمایندگان این طرح به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح الحاق یک بند به تبصره یک قانون بودجه سال 1399 موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن قیر رایگان برای بهسازی راه های روستایی توسط شرکت ملی نفت از محل خوراک تحویلی به پالایشگاه ها تامین می شود.

ناطقین امروز مجلس آزادیخواه: *** در ادامه جسله علنی امروز، نمایندگان مجلس در انتخاباتهایی جداگانه ناظران پارلمان در هیات رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 تیر ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 تیر ماه