مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-19سياسي

کاهش نرخ فاصله تحصیلی بین دختران با پسران بازمانده از تحصیل


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به کاهش نرخ فاصله تحصیلی بین دختران با پسران بازمانده از تحصیل، گفت: تلاش های آموزش و پرورش منجر به افزایش نرخ پوشش تحصیلی دختران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در دیدار با وزیر و جمعی از اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش، اظهار کرد: در سال های اخیر همکاری های مؤثری بین دو دستگاه وجود داشته است و بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب، دولت تا لحظه آخر تلاش های خود را انجام خواهد داد لذا یکی از فعالیت های ما همکاری با آموزش و پرورش در زمینه های مشترک است که همچنان در دستور کار قرار خواهد داشت.

وی بر لزوم تقویت ارتباط بین پدر و مادر و سایر اعضای خانواده تأکید و عنوان کرد: موضوع مهارت های ارتباطی و تحکیم خانواده همواره باید در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

ابتکار با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار کرد: مسأله عفاف و حجاب فقط مربوط به دختران نیست لذا اگر آموزش و پرورش برنامه ای در این خصوص دارد باید شامل پسران نیز باشد؛ موضوع عفاف و حجاب  مربوط به کل جامعه است لذا باید آموزش های لازم به پسران داده شود تا رفتار مناسبی با دختران داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ فاصله تحصیلی بین دختران با پسران بازمانده از تحصیل

کاهش نرخ فاصله تحصیلی بین دختران با پسران بازمانده از تحصیل