مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-19بين الملل

ایاد علاوی: هدف الکاظمی از سفر به عربستان جلب حمایت مالی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایاد علاوی رییس ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق درباره سفر روز دوشنبه (فردا) مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور به عربستان سعودی گفت که این سفر با هدف مالی صورت می گیرد، - رییس ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق در آستانه سفر نخست وزیر این کشور به ریاض گفت که هدف از این سفر جلب حمایت مالی عربستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایاد علاوی رییس ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق درباره سفر روز دوشنبه (فردا) مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور به عربستان سعودی گفت که این سفر با هدف مالی صورت می گیرد، اما عربستان پولی ندارد که بخواهد به عراق کمک کند.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه ، وی افزود که سفر الکاظمی به عربستان برای درخواست کمک مالی صورت می گیرد.

وی اوایل خرداد ماه گذشته نیز به اقدام نخست وزیر عراق در فرستادن وزیر دارایی این کشور به عربستان و کویت انتقاد و اعلام کرد: من به شدت، طرح نخست وزیر در اعزام وزیر دارایی خود برای گدایی کمک یا وام از دیگر کشور ها را رد می کنم.

آیا این درست است که کشور بزرگی مثل عراق، باگذشت 17 سال از رهایی از دست نظام صدام حسین از کشور های دیگر گدایی کند؟علاوی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نخست وزیر عراق احتمالا در این سفر، موضوع تنش با ایران را نیز بررسی و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایاد علاوی: هدف الکاظمی از سفر به عربستان جلب حمایت مالی است

ایاد علاوی: هدف الکاظمی از سفر به عربستان جلب حمایت مالی است