مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-19اقتصادي

مصرف برق این هفته در البرز اوج می گیرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: برای جلوگیری از وقوع خاموشی، از مشترکین درخواست می شود میزان برق مصرفی خود را مدیریت کنند.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: برای جلوگیری از وقوع خاموشی، از مشترکین درخواست می شود میزان برق مصرفی خود را مدیریت کنند.

بهنام بیات در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز یکشنبه 29 تیرماه تا آخر هفته با توجه به بالا رفتن دمای هوا، شاهد افزایش شدید بار مصرفی برق خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر این اساس از مشترکین البرزی درخواست می شود برای کاهش خاموشی ها نسبت به مدیریت میزان برق مصرفی خود اقدام کنند.

وی توضیح داد: از مردم درخواست می شود در ساعات اوج مصرف یعنی از 12 الی 16 عصر و دو ساعت اولیه شب نسبت به کاهش 10 درصدی میزان برق مصرفی خود اقدام کنند.

این مسئول افزود: از کلیه ادارات استان نیز درخواست می شود در پایان وقت اداری با خاموش کردن کلیه مصارف لوازم برقی و روشنایی و سیستم های سرمایشی چیلر و کولرها بار مصرفی خود را 90 درصد کاهش دهند.

بیات گفت: بدون شک بدون همکاری و مدیریت مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان در تحقق هدف خود که تامین برق مطمئن برای تمامی مشترکین است موفق نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق این هفته در البرز اوج می گیرد

مصرف برق این هفته در البرز اوج می گیرد