مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-19سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 29 تیر ایسنا


رسیدگی مجدد به پرونده 3 محکوم به اعدام اعتراضات آبان 98/ دیدارهای ظریف در سفرش به عراق/ سند همکاری با چین از نگاه مطهرنیا/ تاکید قالیباف بر معرفی هرچه زودتر وزیر پیشنهادی صنعت/ طرح 230 سوال از وزرا در مجلس/ نظراتی درباره طرح مالیات بر خانه های خالی و.

- رسیدگی مجدد به پرونده 3 محکوم به اعدام اعتراضات آبان 98/ دیدارهای ظریف در سفرش به عراق/ "سند همکاری با چین" از نگاه مطهرنیا/ تاکید قالیباف بر معرفی هرچه زودتر وزیر پیشنهادی صنعت/ طرح 230 سوال از وزرا در مجلس/ نظراتی درباره طرح مالیات بر خانه های خالی و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

پرونده 3 محکوم به اعدام اعتراضات آبان 98 دوباره رسیدگی می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبر پذیرفته شدن درخواست بررسی مجدد پرونده 3 محکوم به اعدام اعتراضات آبان ماه سال 1398، از سوی دیوان عالی کشور در صدر اخبار پرمخاطب امروز بود.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در بیست و نهمین نشست خبری خود در پاسخ به سئوالی در باره تایید حکم اعدام سه نفر از محکومین اعتراضات آبان ماه 1398، اظهار کرد: این حکم بعد از فرجام خواهی متهمان و وکلای مدافع آن ها به تایید دیوان عالی کشور رسیده و به دادسرا اعاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 29 تیر ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 29 تیر ایسنا