مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-19سياسي

10 میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه توزیع شد


دبیرقرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت:در موج اول کرونا به همت سپاه و سایر نهادها بیش از 10 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مراسم بهره برداری از واحدهای مسکونی اهدایی به مدد جویان کیته امداد در روستای مارنگاز سنقر و کلیایی، گفت: طی چند سال گذشته 36 هزار و 687 پروژه عمرانی و غیر عمرانی توسط سپاه در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده و سپاه نبی اکرم (ص) اقدامات ارزشمندی در حوزه محرومیت زدایی انجام داده است.

وی افزود: انجام طرح های محرومیت زدایی در استان کرمانشاه با اولویت پروژه های آب و اشتغال همچنان ادامه دارد و ما از این طرح ها به صورت ویژه حمایت می کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه مهمترین ماموریت سپاه را دفاع از اقتدار و امنیت کشور دانست و گفت: در کنار تامین امنیت، خدمت به مردم در راستای کمک به دولت و با هدف محرومیت زدایی از رسالت های سپاه است.

سردار حزنی اظهار داشت: در موج اول کرونا به همت سپاه و سایر نهادها همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و …بیش از 10 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه در موج دوم کرونا هم با تمام توان به مردم خدمت می کنیم و همه آشپزخانه ها و نانوایی های سپاه در خدمت اصنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه توزیع شد

10 میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه توزیع شد