مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-19سياسي

پیامدهای سیاسی کرونا در 1400 و وظیفه خطیر مجلس یازدهم


با توجه به شیوع کرونا باید به مهمترین رخداد سیاسی ایران در سال 1400 یعنی انتخابات ریاست جمهوری تمرکز خاص بشود؛ زیرا این رویداد سیاسی به لحاظ استمرار بخشی به مشروعیت سیاسی نظام از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کیومرث یزدان پناه درو استادیار جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران طی یادداشتی نوشت: صرف نظر از آثار و پیامدهای متعدد ویروس کرونا که بر جامعه بشری در 7ماه اخیر داشته، به نظر می آید با توجه به روند تداومی این ویروس در کشورهای دنیا و استمرار دغدغه های جدی ناشی از اسرار آمیز بودن آن، پیامدهای به مراتب عمیق تر و پیچیده تری برای ملت ها و دولت های مختلف به لحاظ زمانی در پی داشته باشد و آثار سوء آن بسیار گسترده تر از آن چیزی باشد که در ماه های گذشته تصور می شد.

️به گونه ای که علاوه بر اختلال های جدی در برنامه های اقتصادی کشورهای دنیا، مهمترین برنامه های راهبردی کشورها را در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی، معیشتی و آموزشی را هم به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

کشور ایران که طی 5 ماه اخیر همواره جزو 10 کشور اول درگیری با ویروس کرونا به لحاظ حجم آمار مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از آن بوده، مستثنی از اثرپذیری های گسترده این ویروس خطرناک و مرگبار نبوده و به نظر میرسد آثار سوء آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای سیاسی کرونا در 1400 و وظیفه خطیر مجلس یازدهم

پیامدهای سیاسی کرونا در 1400 و وظیفه خطیر مجلس یازدهم