مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-19سياسي

مدیر شبکه «مستند»: افرادی که نمی شود با آن ها کار کرد انگشت شمارند


محسن یزدی مدیر جدید شبکه «مستند» در آیین معارفه خود تأکید کرد: معتقدم شبکه های تلویزیونی متعلق به همه مردم است و همه باید بتوانند تماشاگر آن ها باشند.

- محسن یزدی مدیر جدید شبکه مستند در آیین معارفه خود تأکید کرد: معتقدم شبکه های تلویزیونی متعلق به همه مردم است و همه باید بتوانند تماشاگر آن ها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید مستند با حضور مشاور عالی معاون سیما و جمعی از مدیران امروز یکشنبه 29 تیر برگزار شد.

رضا پورحسین مشاور عالی معاون سیما در جلسه تودیع و معارفه مدیران جدید شبکه مستند و افق با قدردانی سیدسلیم غفوری در مدت تصدی مسئولیت در شبکه مستند گفت: در مدت زمان مدیریت آقای سلیم غفوری شاهد ارتقای برنامه های این شبکه از لحاظ کمی و کیفی بودیم و پویایی که این شبکه در سال های اخیر داشت، موجب شد حضور مستندسازان در این شبکه بیش از گذشته احساس شود.

مشاور عالی معاون سیما افزود: در سال های اخیر موضوعات متنوعی به تولیدات مستند اضافه شده و این امر به موفقیت بیشتر این شبکه در ارائه گفتمان های مورد نظر رسانه ملی، کمک بسزایی کرد.

پورحسین همچنین برگزاری سه دوره جشنواره مستند را از اقدامات بسیار ارزنده و سازنده شبکه مستند در دوران مدیریت سلیم غفوری برشمرد که اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه «مستند»: افرادی که نمی شود با آن ها کار کرد انگشت شمارند

مدیر شبکه «مستند»: افرادی که نمی شود با آن ها کار کرد انگشت شمارند