مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-19پزشكي

تاخت و تاز دنباله دار کرونا در فارس


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که شمار مبتلایان و جان باختگان بیماری کووید19 در استان فارس همچنان روندی رو به رشد را طی می کند.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که شمار مبتلایان و جان باختگان بیماری کووید19 در استان فارس همچنان روندی رو به رشد را طی می کند.

علی اکبری یکشنبه 29 تیرماه در بیان آخرین وضعیت داده های آماری مربوط به کروناویروس در استان فارس، از جان باختن 16 نفر طی 24 ساعت گذشته خبر داد و یادآور شد که اکنون آمار فوت شدگان این بیماری در فارس به 335 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اکبری شمار تست های گرفته شده از افراد مشکوک به کووید19 در فارس را هم افزایشی دانست و اعلام کرد: آزمایشگاه های تشخیصی استان فارس تاکنون 194 هزار و 824 مورد تست کروناویروس انجام داده اند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش تعداد افرادی که تست ابتلا به کووید19 آنان مثبت شده است، گفت: تا امروز شمار مبتلایان به این بیماری در فارس به 26 هزار و 281 مورد رسیده است.

اکبری با بیان اینکه از کل بیماران مبتلا به کروناویروس هم اینک 1230 نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی و نقاهتگاهی مختلف بستری هستند، گفت: وضعیت جسمی 89 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در فارس، وخیم اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت و تاز دنباله دار کرونا در فارس

تاخت و تاز دنباله دار کرونا در فارس