مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-19اجتماعي

تحصیل 52 هزار دانشجوی دختر در دانشگاه فرهنگیان


رییس دانشگاه فرهنگیان از تحصیل 52 هزار دانشجوی دختر در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در آیین انعقاد توافق نامه همکاری بین آموزش و پرورش و معاونت امور زنان ریاست جمهوری توسط اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش به تشریح برنامه ها و عملکردهای معاونت های تحت مدیریت خود در راستای پاسداشت حقوق زنان و خانواده بیان کردند.

ساخت 380کلاس ویژه تربیت بدنی دختران مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اجرای طرح مختلف برای دختران در دوران کودکی بسیار حیاتی است به سیاست های حوزه تربیت بدنی در این حوزه اشاره کرد و گفت: ما سند تحول را اجرا کردیم بیش از 2 میلیون و 500 هزار دانش آموز دختر در المپیاد ورزشی مشارکت دارند.

وی افزود: 120 هزار آموزگار پایه، چهل ساعت آموزش های تربیت بدنی را فرا گرفتند، ساخت کلاس های ویژه تربیت بدنی دختران در دستور کار است و تاکنون 380 واحد از این نوع کلاس ها در مدارس ایجاد شده است.

حمیدی گفت: وزن بیش از حد معمول کوله دانش آموزان انحرافاتی را در ستون فقرات به وجود می آورد لذا برای پیشگیری از این معضل پیگیری هایی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از2500 دقیقه برنامه ورزشی در شبکه های تلویزیونی برای تمام پایه های مختلف تحصیلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 52 هزار دانشجوی دختر در دانشگاه فرهنگیان

تحصیل 52 هزار دانشجوی دختر در دانشگاه فرهنگیان