مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-19فرهنگي

کتاب مادرانه شهید مدافع حرم به چاپ دهم رسید


کتاب «کاش برگردی» شامل زندگینامه شهید مدافع حرم زکریا شیری به روایت مادر، نوشته محمدرسول ملاحسنی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسید.

- کتاب کاش برگردی شامل زندگینامه شهید مدافع حرم زکریا شیری به روایت مادر، نوشته محمدرسول ملاحسنی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب کاش برگردی شامل زندگینامه شهید مدافع حرم زکریا شیری به روایت مادر، نوشته محمدرسول ملاحسنی به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسیده است.

چاپ اول تا سوم این کتاب در قالب پیش فروش کمتر از 10 روز به فروش رفت و هم اکنون چاپ دهم آن در بازه زمانی دوماهه روانه کتاب فروشی ها شده است.

نویسنده این کتاب که پیش تر با کتاب یادت باشد نگاهی عاشقانه به زندگی مدافعان حرم داشته، این بار داستان زندگی یکی از شهدای مدافع حرم را از زبان مادر شهید روایت کرده و در صفحات مختلف نکات تربیتی یک زندگی ساده را با روایتی داستانی ارائه کرده است.

کتاب یادت باشد پنجره ای عاشقانه برای از خود گذشتن و کاش برگردی پنجره ای مادرانه برای از کجا آمدن است.

همچنین برای این کتاب پویش مطالعاتی دلتکانی هم در نظر گرفته شده که در آن، هر کتاب دارای یک برگه مسابقه است که توضیح کامل و شیوه مسابقه در آن آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مادرانه شهید مدافع حرم به چاپ دهم رسید

کتاب مادرانه شهید مدافع حرم به چاپ دهم رسید