مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-19سياسي

انعکاس اخبار کرونا در فضای مجازی مردم را هوشیارتر کرده است


انعکاس گسترده اخبار کرونا در فضای مجازی باعث آگاهی مردم و اجرای بهتر پروتکل های بهداشتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدسعید شاهرخی ظهر یکشنبه در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران استان با رسانه ها تاکید کرد و گفت: از همکاری و تعامل خوب رسانه های استان با کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا تشکر می کنم.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط و تعامل با رسانه ها باید در اولویت برنامه های مدیران استان همدان باشد، گفت: انعکاس گسترده اخبار کرونا در فضای مجازی باعث آگاهی مردم و اجرای پروتکل ها شده است.

شاهرخی با بیان اینکه رسانه ها در توفیقات و اقدامات صورت گرفته در استان همدان سهم بزرگ و اساسی دارند، گفت: ارتباط و تعامل باید با رسانه ها بر اساس محتوای سند اطلاع رسانی استان همدان انجام شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تعامل با رسانه ها و گسترش ارتباط با آنها از اولویت های اساسی برای مدیران است، افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و رسانه ها به خوبی می توانند اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها با انعکاس اخبار اقدامات و عملکرد نظام و دولت در جامعه امید آفرین باشند و نقد دلسوزانه هم داشته باشند، گفت: رسانه ها منصفانه هم انتقادها و هم موفقیت ها را به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس اخبار کرونا در فضای مجازی مردم را هوشیارتر کرده است

انعکاس اخبار کرونا در فضای مجازی مردم را هوشیارتر کرده است